У 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ, що буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб. Реєстрація відбуватиметься з 12 по 19 серпня .
Звертаємо увагу, ЄВІ буде проводитися у населених пунктах відповідно до Переліку.
Реєстрація вступників відбуватиметься очно (в приймальній комісії університету) та із застосуванням дистанційних технологій.
Для очної реєстрації необхідно особисто звернутися до приймальної комісії та надати наступні документи:
- заява-анкета (може бути заповнена безпосередньо в приймальній комісії);
- документ, що посвідчує особу вступника (паспорт, ID-картка тощо);
- облікова картка платника податків;
- фотокартка для документів;
- документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень);
- медична довідка за формою 086-3/о (для осіб, які потребують створення у пунктах тестування особливих (спеціальних) умов).
Для дистанційної реєстрації необхідно на електронну пошту приймальної комісії [email protected] одним електронним листом надіслати скан-копії (фотокопії) наступних документів:
- заповнена і підписана вступником заява-анкета зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом;
- документ, що посвідчує особу вступника (паспорт, ID-картка тощо);
- облікова картка платника податків;
- фотокартка для документів;
- документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень);
- медична довідка за формою 086-3/о (для осіб, які потребують створення у пунктах тестування особливих (спеціальних) умов).
В темі електронного листа вступник обов'язково зазначає прізвище, ім'я, по батькові.
В тексті електронного листа вступник обов'язково вказує:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- спеціальність та освітню програму, на яку планує вступати (перелік спеціальностей та освітніх програм інституту ДІІТ – на сайті приймальної комісії на сторінці «Спеціальності та освітні програми» розділу «Магістратура та аспірантура»).
Перш ніж надіслати лист, обов’язково перевірте правильність вказаних даних та наявність прикріплених до нього копій документів.
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення. Оформлений екзаменаційний листок можна буде отримати засобами поштового зв’язку, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті, або особисто в приймальній комісії університету.
Для доступу в електронний кабінет (https://zno.testportal.com.ua/master/login) використовуйте номер та PIN-код в екзаменаційному листку
Графік роботи приймальної комісії з 12 по 19 серпня:
понеділок – четвер: 900 – 1600
п'ятниця: 900 – 1500
обідня перерва: 1200 – 1300
Адреса приймальної комісії:
49010 Україна, м. Дніпро, вул. Лазаряна 2, кім. 261
Телефон: (097) 239-14-79, (056) 371-51-10, (056) 793-19-15;
E-mail: [email protected].
Загальні відомості щодо реєстрації та Вступної кампанії